DIGI CZ spustila kampaň k vánoční 50% slevě na všechno

8. 12. 2016

V průběhu prosince získají všichni noví zákazníci, kteří si objednají satelitní Novou DIGI TV, nebo internetovou DIGI2GO, padesátiprocentní slevu na všechny programové balíčky po dobu šesti měsíců. DIGI CZ k této vánoční akci spustila mediální kampaň založenou na čtyřech videospotech. Osou kampaně je příběh rodiny, která v hraných skečích odhaluje výhody sledování moderní internetové televize. Čtyři třicetivteřinové spoty […]

V průběhu prosince získají všichni noví zákazníci, kteří si objednají satelitní Novou DIGI TV, nebo internetovou DIGI2GO, padesátiprocentní slevu na všechny programové balíčky po dobu šesti měsíců. DIGI CZ k této vánoční akci spustila mediální kampaň založenou na čtyřech videospotech. Osou kampaně je příběh rodiny, která v hraných skečích odhaluje výhody sledování moderní internetové televize.

Čtyři třicetivteřinové spoty doprovodí bannerové a reklamní akce na vybraných serverech a v tištěných médiích, komunikace na webu, Facebooku, dalších sociálních sítích a také PPC kampaň. Spoty jsou natočeny ve stylu rodinného sitkomu a nenásilnou formou upozorňují na funkcionality internetové DIGI2GO, jako je možnost sledovat televizní program až na čtyřech různých zařízeních, možnost sledovat pořady až 72 hodin zpětně, případně je zastavit, sledovat od začátku nebo přeskakovat určité pasáže.

Přestože byly spoty představeny u příležitosti aktuální vánoční akce, jsou připraveny tak, aby je bylo možné využívat pro dlouhodobou komunikaci benefitů internetové televize.První videospot v hrané scénce rozebírá širokou nabídku kvalitních televizních programů v portfoliu DIGI2GO a ukazuje, že je televizí opravdu pro celou rodinu. Další tři se točí okolo otcovy vášně pro  fotbal, který DIGI CZ exkluzivně vysílá v ČR díky zakoupeným právům na anglickou Premier League či španělskou La Ligu. A samozřejmě upozorňují na funkcionality internetové DIGI2GO, které ji odlišují od běžných terestrických, kabelových či satelitních televizí. Na jednom z nich otec od rodiny ovladačem zastaví a přetočí proud výčitek své manželky, na druhém nastartuje zdánlivě porouchaný automobil před rodinným víkendem, když zjistí, že fotbal může zhlédnout až 72 hodin zpětně. Na třetím otec vyhraje souboj o televizní ovladač a pustí si záznam fotbalu, ale ostatní členové rodiny si z toho nic nedělají, protože sledují svůj program na jiném zařízení: na počítači, tabletu a telefonu.

Videa je možno shlédnout na níže uvedených odkazech:

1. Bohatá programová nabídka
2. Programy můžete přehrát od začátku, zastavit nebo přetáčet
3. Nic vám neuteče, všechny programy můžete sledovat až 72 hodin po odvysílání
4. Umožňuje sledování až na 4 různých zařízeních, pro každého něco
5. Veselé Vánoce Vám přeje DIGI TV
6. Celý příběh

Vánoční kampaň DIGI CZ začala ve vybraných médiích v pondělí 5. prosince a potrvá až do konce roku. Autorem televizních spotů je Marek Dušák a producentem společnost HERAFILM. Grafiku bannerů a reklamních materiálů připravila agentura ABOXS Communications, PR komunikaci zastřešuje agentura PP Partners, o on-line kampaň se stará společnost Quenya technologie.

Novou DIGI TV nebo DIGI2GO mohou noví klienti v rámci aktuální vánoční akce získat až do konce roku buď zavoláním na zákaznickou linku 533 427 533.