DIGI TV spustí v úterý plánovanou aktualizaci set-top boxů Kaon

25. 6. 2019

Divákům satelitní DIGI TV se v noci z úterý 25. června na středu 26. června automaticky zaktualizují set-
top boxy Kaon. Plánovaná aktualizace přispěje k dalšímu zvýšení kvality služeb satelitní DIGI TV.
Všechny set-top boxy, které budou ve stand-by režimu, se po jedné hodině v noci během zhruba 15
minut samy zaktualizují. U ostatních proběhne aktualizace v momentě, kdy zákazníci set-top box spustí.
Uživatelů satelitní DIGI TV, kteří k příjmu signálu využívají CA Modul, se aktualizace netýká, stejně jako
zákazníků televize přes internet.

Divákům satelitní DIGI TV se v noci z úterý 25. června na středu 26. června automaticky zaktualizují set-
top boxy Kaon. Plánovaná aktualizace přispěje k dalšímu zvýšení kvality služeb satelitní DIGI TV.
Všechny set-top boxy, které budou ve stand-by režimu, se po jedné hodině v noci během zhruba 15
minut samy zaktualizují. U ostatních proběhne aktualizace v momentě, kdy zákazníci set-top box spustí.
Uživatelů satelitní DIGI TV, kteří k příjmu signálu využívají CA Modul, se aktualizace netýká, stejně jako
zákazníků televize přes internet.

„Plánovaná aktualizace se zaměřuje především na zlepšení kompatibility set-top boxu s platformou DIGI TV a
tím ke zvýšení uživatelského komfortu. Zásadnější změny, jako je například vylepšení plánování nahrávek
prostřednictvím EPG, i dílčí změny v podobě úpravy překladů, provádíme současně v jednom balíku, abychom
minimalizovali zásah do možnosti sledování televize. Také proto k aktualizaci dojde v noci,“ říká Iveta
Šlapalová, ředitelka zákaznických služeb DIGI TV.

Zákazníci aktualizaci ve většině případů vůbec nezaznamenají. Na set-top boxech jim zůstane jejich nastavení
včetně vlastních seznamů kanálů a plánovaných nahrávek. Důležité je ale upozornit, že po dobu plánované
aktualizace nebudou moci zákazníci televizi sledovat, k vysílanému pořadu se budou moci vrátit až po jejím
dokončení. Pokud se přece jen při aktualizaci objeví problém, k jeho vyřešení pomůže spuštění set-top boxu
přes tovární nastavení (návod je k dispozici na telly.cz/restart). V případě potřeby mohou zákazníci
kontaktovat DIGI TV na její zákaznické lince 533 427 533, případně na chatu přímo na stránkách
telly.cz.