Podpora

Satelitní televize

Kategorie

Plánovaná aktualizace set-top boxů Kaon – srpen 2019

Všechny zákazníky satelitní DIGI TV, kteří mají set-top box Kaon, čeká v noci z neděle 25. srpna na pondělí 26. srpna jeho plánovaná aktualizace. Začít by měla kolem jedné hodiny v noci, což zajistí, že ji většina zákazníků vůbec nezaznamená. Aktualizace se uskuteční z důvodu vylepšení kompatibility set-top boxu Kaon s platformou DIGI TV a dalšího zlepšení uživatelského komfortu zákazníků.

Plánovaná aktualizace se týká pouze těch zákazníků, kteří využívají satelitní set-top box Kaon, nijak se nedotkne satelitních zákazníků s CA Moduly ani zákazníků internetové televize.

Pokud budou mít zákazníci set-top box v době aktualizace ve stand-by režimu, ve většině případů si zhruba 15minutové aktualizace ani nevšimnou. Nebude potřeba na set-top boxu znovu provádět všechny kroky z továrního nastavení jako je volba země, poskytovatele a další. Zachovány zůstanou vlastní seznamy kanálů i plánované nahrávky zákazníka. Měnit se nebude ani kanálová mapa.

V případě, že zákazníci budou mít v průběhu plánované aktualizace set-top box vypnutý, dojde k ní až při jeho opětovném zapnutí s tím, že televizi budou moci sledovat znovu až po jejím dokončení, tedy řádově po 15 minutách. Aktualizace se nedá přerušit.

Pokud se přeci jen u některých zákazníků vyskytne problém, mělo by pomoci restartování set-top boxu a jeho opětovná konfigurace z továrního nastavení – viz telly.cz/restart. V případě, že budou problémy přetrvávat, nebo si s nimi zákazníci nebudou vědět rady, mohou kontaktovat DIGI TV na zákaznické lince 533 427 533, případně prostřednictvím chatu zde na webových stránkách či na sociálních sítích.