Podpora

Satelitní televize

Kategorie

Výpadek příjmu signálu především na českých kanálech.

Vážení klienti,

předem prosím přijměte omluvu za vzniklé nepříjemnosti. V pondělí jsme evidovali výpadky frekvence, na které jsou vysílány především české kanály, které jsou už vyřešeny. V případě, že Vám služba nefunguje korektně (problém s některými nebo všemi kanály), proveďte prosím neupravené / tovární nastavení Vašeho zařízení – postup naleznete zde.

Pokud ani poté nebude situace vyřešena, informujte nás prosím prostřednictvím e-mailové adresy [email protected] nebo se obraťte na naši zákaznickou linku 800 900 868, která je dostupná z pevné linky. Jestliže telefonujete z mobilního telefonu, použijte prosím číslo 533 427 533. Zákaznická linka je v provozu ve všední dny od 7 do 21 hodin, o víkendech a svátcích od 9:30 do 20 hodin.

Aktuálně intenzivně pracujeme na změně technických parametrů našeho vysílání a od října letošního roku uvedeme na trh i zcela nové zařízení a nové možnosti příjmu našich služeb. Těšit se můžete na výrazné zvýšení kvality i podstatnou změnu programové nabídky. Věříme, že budete mile překvapeni.

Přejeme Vám spoustu příjemných chvil strávených při sledování DIGI TV.