Podpora

Internetová televize

Kategorie

Sedmidenní archiv vysílání pro všechny zákazníky TV přes internet

DIGI TV nově poskytla s platností od 1. prosince 2017 svým zákazníkům další významný benefit. Všem uživatelům internetové televize i těm zákazníkům, kteří mají k satelitní DIGI TV zakoupenou mobilní službu DIGI2GO, rozšířila bezplatně archiv vysílání ze současných tří dnů na celý týden (7 dní).

Díky archivu se mohou všichni zákazníci podívat na libovolný pořad, který DIGI TV vysílala, a to až sedm dní zpětně. Jednoduše si jej vyhledají a spustí. Rozšíření se týká všech klientských zařízení, tedy set-top boxů, mobilních aplikací (iOS, Android, Win10) i webového rozhraní. Změna se všem zákazníkům na set-top boxech projevila automaticky. Pokud se tak nestalo, pomůže, když se set-top box na chvíli odpojí od elektřiny a znovu zapojí. Mobilní aplikace stačí vypnout a znovu zapnout, na webové rozhraní se pak znovu přihlásit.

Více informací naleznete v tiskové zprávě zde.